ул. Чернышевская, 69
Харьков, Украина
+380675704008
09:00 - 18:00
Без вихiдних
Ви можете оформити бажаний спосіб доставки при оформленні замовлення. Доставка оплачується відразу при придбанні товару, а значить на пошті або у кур'єра нічого додатково оплачувати не потрібно. При оформленні доставки Новою Поштою Ви відразу будете знати номер Вашої накладної, яку зможете відслідковувати на сайті даної кур'єрської служби. Виконані замовлення відправляються на стіл відвантаження, звідки Ви можете забрати їх самі. У другій половині дня наш кур'єр розвозить замовлення клієнтів, які замовили адресну доставку по місту, платну або безкоштовну. Відправка замовлень на Новій Пошті і Укрпоштою здійснюється щодня о 16.00. Перед відправкою замовлення фотографуються, фотографії готових замовлень розсилаються покупцям. Отримання фотографії вироби означає, що замовлення виконане, відправлений на стіл відвантаження, а значить її можна забирати самостійно, або в зазначений вище термін він відправиться до Вас обраним Вами способом. Ми також повідомляємо номери декларацій на наступний день після відправки в першій половині дня. Клієнти можуть оглянути посилку при отриманні і при необхідності моментально оформити повернення товару.
Для того, щоб заощадити на доставці, Ви можете: - забрати замовлення самостійно самовивозом в нашому офісі-магазині; - зробити замовлення на суму від 5 тисяч гривень, щоб отримати безкоштовну доставку по Харкову; - вибрати доставку Укрпоштою щоб заощадити на доставці, при цьому трохи втративши в термінах доставки. Безкоштовна доставка до Харкова пропонується клієнтам, які вчинили покупку на суму 2 тисячі гривень і більше. В окремих випадках ми можемо виконати безкоштовну доставку клієнтам, які в цьому вкрай потребують - молодим матерям, інвалідам тощо Для того, щоб Ваш випадок розглянули в приватному порядку, зверніться до менеджера. Вартість доставки не включена у вартість товару. Обраний спосіб доставки Ви оплачуєте разом із замовленням, що видно в загальному рахунку в Вашому кошику.
Залежно від обраного способу доставки термін доставки буде відрізнятися. Самовивозом Ви можете отримати Ваше замовлення відразу після його виготовлення. Кур'єрська доставка по місту здійснюється протягом одного робочого дня. Доставка Новою Поштою в різні регіони України здійснюється в термін від 1-го до 3-х днів. Доставка Delivery займає від 3-х до 5-ти днів. Доставка Укрпоштою по Україні здійснюється в термін від 4-х до 10-ти днів. Міжнародна доставка Укрпоштою займе від 14-ти до 30-ти днів в залежності від місця призначення посилки. Міжнародні служби доставки FedEx і UPS доставляють посилки в строк від 2-х до 14-ти днів також в залежності від виду тарифу та місця призначення.
Можна, можливо. За кордон ми доставляємо за допомогою сервісів Наша Пошта, у тому числі на тимчасово окуповані території (ЛНР, ДНР), FedEx, UPS. Однак лідером з точки зору співвідношення ціни, швидкості і надійності залишається Укрпошта. Оформити доставку за кордон Ви також можете при оформленні замовлення прямо у Вашому кошику.
При виявленні помилки у виборі відділення до моменту відправки Ви можете зв'язатися з підтримкою, викласти свою проблему і змінити дані про відділення для отримання. При виявленні помилки у виборі відділення після відправки про переадресації посилки на інше поштове відділення необхідно зв'язатися безпосередньо до кур'єрській службі або звернутися до нас в підтримку для того, щоб ми допомогли Вам оформити переадресацію посилки на інше поштове відділення.
Ми віддаємо перевагу тканинам на 100% з бавовни (джерсі, трехнітке, Двунитка і футер). Але безумовно в асортименті є сінтетичні вироби. В описі товару Ви можете побачити, з чого саме воно виготовлено.
Ми пропонуємо вироби переважно власного виробництва, а також відомих брендів промо-одягу: Fruit of the Loom, B & C, JHK, Stedman, Sols, Stuff, Keya і т.д.
Наші вироби не сідають при правильному догляді. Вам не потрібно купувати виріб на розмір більше, щоб після прання виріб все ще було за розміром. Нанесений принт не сідає і не стягується після прання.
Вся наша продукція гіпоаллегенна, при виробництві принтів ми не обробляємо принти ніякими небезпечними хімічними засобами.
Саме це ми і робимо - друкуємо на наших виробах те, що Ви хочете. Можна надрукувати картинку і напис або кілька картинок і написів на одному виробі. Технології друку комбінуються, і наш технолог обов'язково порекомендує Вам відповідну техніку друку. В якому вигляді надавати зображення? Ми приймаємо до друку малюнки і зображення в самих різних форматах. Проте 1. Для логотипів кращі векторні файли в Corel Draw (.cdr), Illustrator (.ai). 1.1 Всі шрифти і графічні об'єкти варто перевести в криві. 1.2 Логотипи, що складаються з декількох квітів бажано підготувати так, щоб нам було легко відокремити один колір від іншого, а також хотілося б виключити повторні обведення, об'єкти товщиною менше 2 мм, градієнти. 2. Для прямого друку варто видалити білий фон. Дозвіл картинки ставте 300 dpi. 3. Для сублімації підійде практично що завгодно, але все-таки дозвіл картинки ставте 300 dpi. Чи приймаємо ми в друк малюнки від руки? Так. Малюнки від руки можуть бути оброблені нашими дизайнерами, перетворені в придатний для друку формат, в тому числі малюнок від руки може бути перетворений в вектор і навіть вишитий на замовленому Вами виробі. Чи приймаємо ми в друк малюнки в форматі .jpg, .png? Так. Малюнки в форматі .jpg, .png придатні для прямої і сублімації, а при необхідності такі малюнки можуть бути перетворені в вектор для вишивки і термопереносу. Чи можна надрукувати фото на виробі? Так. Чи можна використовувати для друку на виробі фото з телефону? Так.
Обміну підлягає товар тільки зі збереженими бирками і етикетками, а також без слідів шкарпетки. Щоб уникнути можливих проблем з обміном, ми рекомендуємо приміряти одяг до видалення бирки. Всі фірмові етикетки слід видаляти тільки після того, як ви переконаєтеся відповідно речі вашому розміру і фасону.
Для нашої компанії існує кілька прийнятних способів оплати замовлення. Детальніше про всі способи на сторінці Платежі. Чи можна оплатити покупку післяплатою? Так. Чи можна оплатити замовлення з розрахункового рахунку компанії на наш рахунок і отримати офіційні документи про постачання? Які документи мені будуть надані? Так. З постачанням Ви отримаєте оригінал рахунку, видаткові накладні, договори поставки. Який документ, що підтверджує оплату, я отримаю при оплаті замовлення на сайті? Ви отримаєте підтвердження від Вашого банку у вигляді електронної квитанції та виписки по рахунку, а також підтверджує Вашу оплату e-mail від нас. Факт оплати Вашого замовлення буде видно у вашому профілі в закладці Мої замовлення. Я зробив (а) оплату, але замовлення не прийшов. Куди звернутися? Така ситуація практично неможлива. Проте, якщо Ви виявили обман, терміново зверніться до операторів підтримки. Детальніше про Закон про захист прав споживача в Куточку споживача.
Вибирайте вподобане Вам виріб Як я дізнаюся, що моє замовлення прийнятий? Прийняті замовлення зареєстрованих користувачів зберігаються в обліковому записі в закладці Мої замовлення. Додатково Ви отримаєте e-mail повідомлення. Для замовлень, прийнятих в соціальних мережах, через меседжер, по телефону і e-mail підтвердження замовлення Ви отримаєте там же, де Ви розмістили замовлення. Чи можна оформити замовлення по телефону? Так. Замовлення приймаються в тому числі і по телефону. Чи можна оформити замовлення через лист на e-mail? Так. Замовлення приймаються в тому числі і по електронній пошті. Чи можна оформити замовлення по Viber, Whatsup або Telegram? Так. Замовлення приймаються в тому числі і по всім офіційним мессенджерам. Чи можна оформити замовлення через соціальну мережу? Так. Замовлення приймаються в тому числі і в Facebook, Instagram. Я хочу внести зміни в оформлене замовлення. Як це зробити? Чи можна внести зміну в замовлення після його оформлення і оплати? Якщо Ви зрозуміли, що в замовленні допущена помилка, але замовлення вже оформлено й оплачено, терміново зв'яжіться з нами, і ми зробимо все, щоб встигнути внести правки в замовлення. Чи можна оформити повернення або скасування замовлення, якщо замовлення було зроблено неповнолітнім неплатоспроможних особою без дозволу батьків (опікунів)? Ми закликаємо Вас розвивати фінансову дисципліну у Ваших дітей. Проте, якщо сталася незручна ситуація, коли Ваша дитина розпорядилася сімейними грішми без Вашого відома, Ви можете звернутися до нас і оформити повернення. Чи можна оформити повернення, якщо я передумав купувати виріб? Якщо Ви оплатили замовлення, але потім передумали робити покупку, терміново зв'яжіться з нами. Виконання замовлення буде зупинено, якщо це буде можливо. Якщо замовлення вже запущений у виробництво, повернення оформити буде вже не можна. Чи можна оформити повернення, якщо я припустився помилки при оформленні замовлення? Ми просимо Вас уважно оформляти замовлення і уникати помилок. Щоб такого не сталося, наші оператори уважно перевіряють всі деталі замовлення і задають уточнюючі питання. проте, якщо помилка мала місце бути, сміливо оформляйте повернення, і Ваш випадок буде розглянутий в індивідуальному порядку. До кожного замовлення додається бланк повернення і претензій. Я виявив дефект. Мені повернуть гроші або поміняють товар? При виявленні дефектів ми з радістю вислухаємо Ваші претензії і замінимо куплене бракований виріб на небракованний аналог. Чи відшкодовуються витрати на доставку при поверненні замовлення? Витрати на доставку відшкодовуються тільки в разі, якщо причиною повернення є помилка, допущена нашою стороною. Якщо ж ми дозволили оформлення повернення в рамках своєї лояльної політики, але причина повернення - помилка з боку покупця, то витрати на доставку не відшкодовуються. Мені повернуть гроші, якщо товар з якої-небудь причини мене не влаштує? Ми максимально зацікавлені ​​в тому, щоб Ви залишилися задоволені замовленням. А тому в будь-якій ситуації ми завжди будемо ставати на сторону клієнта. Проте, якщо товар Вас не влаштовує і ви не звернулися до нас у встановлений Законом термін, Вам буде запропонована заміна товару, а не повернення коштів. Вам повернуть гроші, якщо: - з нашої вини замовлення був прострочений, а замовлення був приурочений до будь-якої важливої ​​дати; - замовленого товару немає на складі, але Ви оплатили замовлення, і ми не можемо запропонувати альтернативу; - Ви є учасником Партнерської програми і хочете оформити зворотний викуп незапечатаний залишків; - замовлення було зроблено особою, яка не має права розпоряджатися грошима без узгодження з батьками або опікунами, а про повернення коштів просить один з батьків або опікун; - Ви хочете оформити повернення незапечатаного товару в 2-тижневих термін з моменту покупки як це встановлено Законом про захист прав споживачів. Чи можливий пошив вироби з мого ескізу? Так, за умови наявності відповідної тканини, рентабельного тиражу.
На виробах можна надрукувати написи і малюнки, логотипи, зображення, фотографії, малюнки, виконані від руки, то, що Ви знайшли в Інтернеті або зняли на свій телефон. Ви можете замовити будь-які написи на виробі, в тому числі провокаційні і нецензурні. Обмежень практично немає. Тим не менш, ми не друкуємо принти, порочящіе кандидатів в період Виборів. Як розрахувати вартість принта? Вартість принта для Вас розрахує оператор підтримки, а також допоможе правильно закрити замовлення. Для роздрібних замовлень в картці товару є стандартні для даного вироби опції. При виборі такої опції вартість принта вже розрахована заздалегідь і доступна до замовлення без звернення до оператора підтримки. Чи можна надрукувати на своєму виробі? Так. Але ми не несемо відповідальність за збереження давальницької вироби. Чи можна замовити у вас свій малюнок на футболці? Так. Чи змінюється вартість принта в залежності від кількості замовлених виробів? Інколи так. Все залежить від обраної технологом технології друку та тиражу виробів. Яким способом друкується зображення на одязі? Для друку на виробах ми застосовуємо методи сублімації, термопереносу, прямий цифрового друку та вишивки. Потріскається чи принт після прання? Ні. Ми не застосовуємо застарілу технологію переводок і водної друку. Саме ці дві технології друку на текстилі мають властивість тріскатися, швидко застіривать і обсипатися. Чи буде принт мати запраний вид після прання в машинці? Ні. Але все ж ми настійно рекомендуємо використовувати щадний режим прання, а при ручному пранні надмірно не терти принт. Скільки прослужить принт? Наші принти стійкі і довговічні. Ми навіть жартуємо, що швидше за футболка прийде в непридатність, ніж принт на ній. Що таке флекс і флок? Флекс і Флок - це спеціальні термопереносной плівки (медіа), які ми підрізаємо на плоттері, а потім запаює на виріб. Детальніше про цю технологію друку на сторінці Кольори і Технології друку. Чим відрізняється пряма цифровий друк від термопереносу? Який спосіб краще? Це принципово дві різні технології друку і застосовуються вони для різних завдань. У кожної технології є свої переваги. Чи можна нанести на виріб повнокольорове зображення? Так.
Щоб вибрати правильний розмір Ви можете подивитися розмір, зазначений на бирці на будь-якої Вашому одязі. Якщо Ви переживаєте, що наші розміри не відповідають розмірам інший Вашого одягу, зверніться на сторінку Розміри за рекомендаціями щодо зняття мірок і даними про розміри наших виробів. Чи залежить ціна футболки від розміру? Ні. Ціна виробу, зазначена в картці товару, актуальна як для маленьких, так і для великих розмірів. Додаткових націнок за велику витрату тканини або знижок за економію тканини не передбачено. Чи можна поміряти виріб перед покупкою (печаткою)? Так. Для цього запрошуємо Вас в наш офіс-магазин, де всі вироби доступні для примірки. Чи можна підібрати розмір, якщо я не знаю точні параметри і не маю можливості заміряти людини? Ми часто стикаємося з подібною проблемою і знаємо, що більшість постачальників не беруть допомогти в подібній безвихідній ситуації. Що ж робити, якщо Ви хочете зробити подарунок, але не знаєте розмір одержувача: - роздобудьте річ людини, подивіться на бирку на ній або заміряйте виріб швейним метром або лінійкою; - принесіть нам таку річ, і ми визначимо по ній розмір людини; - подумайте про людину схожою комплекції, заміряйте його або запитайте його розмір одягу; - надішліть нам фотографію одержувача, де його можна бачити в порівнянні з будь-яким об'єктом знайомої висоти (біля стільця, біля дверей і т.п.), і наші досвідчені фахівці допоможуть визначити який розмір носить людина. У разі, якщо наша рекомендація виявилася вагомою промашка, зверніться до нас через сторінку Повернення товару та надішліть переписку з оператором, помилково порекомендував не той розмір. В такому випадку ми візьмемо відповідальність на себе і виконаємо заміну за умови повернення невідповідного за розміром вироби. Чи можна поміряти виріб при отриманні на пошті і повернути, якщо розмір не підійшов? Опція можлива для незапечатаний виробів, відправлених Новою Поштою або нашим кур'єром. Що робити, якщо я помилився (помилилася) при виборі розміру? Ніхто не застрахований від помилки, але ми хочемо застрахувати Вас від прикрощів. Тому в разі помилки в розмірі у нас діє наступна політика: 1. Якщо Ви придбали незапечатаний виріб, але вибрали не той розмір, Ви легко отримаєте заміну. Витрати на зворотну доставку в цьому випадку покриває покупець. 2. Якщо Ви придбали запечатаний виріб з ліквідним малюнком, але вибрали не той розмір, Ви отримаєте заміну як тільки ми підтвердимо, що малюнок є таким, то є ліквідним. Витрати на зворотну доставку в цьому випадку покриває покупець. 3. Якщо Ви придбали запечатаний неліквідне виріб, але вибрали не той розмір, Вам доведеться сплатити 100% вартість нового вироби. Винятки становлять замовлення неповнолітніх неплатоспроможних клієнтів у разі, якщо з подібною скаргою звернувся батько або опікун. Витрати на зворотну доставку в цьому випадку покриває покупець. Також ми виконаємо заміну розміру безкоштовно за винятком витрат на доставку, якщо в діалозі з оператором Ви в приватному порядку мотивуєте об'єктивну причину помилки. У разі, якщо Ви зверталися до нашого оператору за допомогою в підборі розміру, і помилка є нашою провиною, така помилка є також і нашою відповідальністю. У цьому випадку не тільки заміна вироби буде безкоштовною, але доставка буде оплачена нами. 4. Повідомте нам про виявлення помилки розміру як тільки Ви її виявили. Можливо ми встигнемо замінити виріб до друку і відправки. Претензії про невідповідність розміру вироби не приймаються в післягарантійний термін. "Маломерять" чи розміри наших виробів? Ні. Наша продукція не виготовляється в Китаї, на Тайвані або в Італії. Саме ці країни-виробники "хворіють" маломірними розмірами. Тому, якщо Ви зазвичай носите одяг цих країн-виробників, враховуйте, що наші розміри не співпадуть з тими, що зазвичай вказані у Вас на бирці. Так, якщо Ви носите "китайський" М, в наших розмірних сітках Вам швидше за все підійде S або XS в залежності від виробу і статі. Як наші розміри відповідають російським (радянським, класичним, числовим, італійським, європейським, китайським і т.п.) розмірами? Зверніться на сторінку Розміри, де крім даних про довжинах і завширшки наших виробів проведено порівняння наших розмірів з іншими популярними розмірними сітками. Який розмір вибрати, якщо людина незвичайно високий, і при відповідності розміру по тілу рукава зазвичай виявляються короткими? У разі придбання товару для незвично рослих людей рекомендуємо купувати виріб на розмір більше або вибирати продукцію з позначкою "подовжена модель". Який розмір вибрати, якщо у жінки великі груди, і при відповідності розміру по тілу одяг виявляється вузької в грудях? В такому випадку ми рекомендуємо вибирати виріб з чоловічої колекції або купувати виріб на розмір більше. Який розмір вибрати, якщо людина незвичайно повний, і при відповідності розміру по тілу рукава зазвичай виявляються довгими? У подібних випадках ми рекомендуємо звернутися до нас з проханням підшити рукава. Який розмір вибрати, щоб футболка була досить довгою? Майже всі наші вироби мають класичний крій і класичну довжину. Якщо виріб є укороченою або подовженою моделлю, це зазначено в описі вироби. Якщо Ви шукайте подовжену футболку тому, що одержувач має незвично довгим тулубом або заради того, щоб футболка, наприклад, більше нагадувала про стилі rap або r'n'b, зверніть увагу на назви виробів і їх опис. Ще один варіант - вибирайте виріб на розмір більше, ніж Ви зазвичай носите.
Опт для кожного виробу - різний. Оптове кількість для кожного конкретного виробу можна переглянути в описі конкретного обраного Вами товару. Чи можу я надрукувати всього одну футболку? Так. Як отримати виріб безкоштовно? Ви можете отримати виріб безкоштовно, якщо: Як заощадити? Отримати знижку на виріб? Ви можете отримати знижку на виріб, якщо стежите за щоденними акціями або купуєте наші вироби оптом.
Ми намагаємось показати максимально правдиві кольору на фото. Але Ваш екран може давати спотворення за кольором. Якщо у Вас є сумніви, чи співпаде колір вироби з бажаним, перевірте, чи є в картці товару відео, на якому колір можна роздивитися краще. Які кольори виробів доступні? Ми прагнемо підтримувати максимальний асортимент квітів в базових моделях товару. Всі кольори Ви можете знайти в картці товару. Якщо Ви не знайшли потрібний колір, зверніться до оператора. Ваш запит потрапить в статистику запитів, і можливо у нас з'явиться необхідна новинка. Чи можна надрукувати на чорній футболці? Так. Для друку по чорній футболці при необхідності ми використовуємо додаткове біле нанесення, щоб фарба не «з'їдає» цвeтом. Потьмяніє чи колір вироби після прання? Ні. Всі тканини фарбують відповідно до суворої технології, кольору тканин після прання не тьмяніють. Потьмяніє чи колір нанесення після прання? Ні. Незалежно від технології нанесення ми гарантуємо, що всі принти витримають заявлене в Гарантії кількість прань і глажек, якщо догляд за виробом виконується належним чином. Потьмяніє чи колір термоплівки після прання? Ні. Термоплівки не тьмяніють і не змінюють свій колір з часом.
Для надрукованих виробів ми завжди рекомендуємо щадний режим прання в теплій воді або ручне прання. Для надрукованих виробів (особливо для виробів з термопереносом) ми радимо прасування з виворітного боку. Це збереже принт і навіть додатково закріпить його на футболці або светрі або іншому виробі.